شناسهٔ خبر: 101329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای خدمت رسانی به هموطنان؛

برگزاری کارگاه آموزشی راهداری زمستانی در کرمانشاه

راهداری زمستانی - کرمانشاه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: کارگاه آموزشی راهداری زمستانی ویژه اپراتورهای ماشین آلات راهداری زمستانی و سرپرست اکیپ های زمستانی محورهای شریانی برای راهداران استان کرمانشاه به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، علی سلیمی گفت:کارگاه آموزشی راهداری زمستانی ویژه اپراتورهای ماشین آلات راهداری زمستانی و سرپرست اکیپ های زمستانی محورهای شریانی برای راهداران استان کرمانشاه با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی زمستانی صورت حضوری برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه مهمترین برنامه ها و اقدامات و نکات ضروری راهداری زمستانی همچنین وظایف اپراتورها و سرپرست اکیپ ها در رابطه با راهداری زمستانی، ماشین آلات راهداری، هوا شناسی تشریح شد و دستورالعملهای ابلاغی در این زمینه آموزش داده شد.

سلیمی معاون راهداری گفت: مهارت های لازم برای اپراتورهای راهداری زمستانی با نمایش فیلم های آموزشی استاندارد به نمایش گذاشته و آموزش داده شد.

وی گفت: این دوره ها به صورت تخصصی برای اپراتورها و رده های مختلف مدیریت عملیات بصورت چالش و ارائه راهکار تنظیم شده است تا بتوانیم رضایت مندی بیشتری برای کاربران جاده ای ایجاد کنیم.

سلیمی افزود: انتظار می رود کاربران جاده ای هم در کنار راهداران عزیز با اطلاع کافی از وضعیت جاده های کشور و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت فنی خودرو قبل از سفر و یا تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای و اطلاع از وضعیت راه ها نسبت به تردد در جاده ها اقدام کنند.