شناسهٔ خبر: 101354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

راهبری فرایندهای اجرای قانون جهش تولید در آذربایجان‌غربی

مهرآبادی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به منظور بررسی تأمین زیرساخت‌ها، اقدامات به‌روزرسانی بانک زمین و نیز فرایند شروع تفکیک و اماده سازی اراضی پیشنهادی این طرح ملی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به منظور بررسی تأمین زیرساخت‌ها، اقدامات به‌روزرسانی بانک زمین و نیز فرایند شروع تفکیک و اماده سازی اراضی پیشنهادی این طرح ملی با اصغر مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و گفت‌وگو کرد.

با توجه به برنامه‌ زمان‌بندی تأمین زیرساخت‌ها برای آغاز تولید ٢٢٣ هزار و ٣٩۴ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی، کارگروه تحقق قانون جهش تولید مسکن به طور شبانه‌روزی برای شناسایی زمین فعالیت دارند تا همزمان با ثبت‌نام متقاضیان واگذاری اراضی در شهرهای مختلف انجام شود.

در حال حاضر، همگام با تبدیل آذربایجان‌غربی به کارگاه راهسازی، نهضت ملی مسکن یکی دیگر از ماموریت‌های راه و شهرسازی تبیین شده تا با انتخاب بهترین روش‌های تولید مسکن مسیر خانه‌دار شدن مردم کوتاه شود.