شناسهٔ خبر: 101402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای آغاز به کار هیئت مدیره دوره پنجم سازمان نظام کاردانی ساختمان استان انجام پذیرفت؛

آیین تکریم و اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره دوره چهام و پنجم سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اصفهان

مراسم اعطاء اعتبارنامه هیئت مدیره سازمان نظام کاردانی-اصفهان مراسم تکریم و اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره دوره چهام و پنجم سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مراسم تکریم و اعطای اعتبارنامه اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره دوره چهارم و پنجم سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اصفهان در اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.  

در این مراسم که با حضور اعضای دستگاه نظارت و هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان و ساير مسئولين تشکیل شد از تلاش‌های موثر و دلسوزانه اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره سابق این سازمان با اهدا لوح سپاس، قدردانی شد و اعتبارنامه‌های اعضای هيات مديره دوره پنجم اعطا شد.  

در حاشیه این جلسه امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: فرآیند پنجمین دوره انتخابات اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اصفهان که به صورت الکترونیکی انجام پذیرفت، به لطف خدا به نحو مطلوب، سالم و مطابق با قوانین اجرایی و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و افرادی متعهد، متخصص، خوشنام و با تجربه نیز منتخب شدند.  

وی با بیان اینکه اهتمام اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همواره بر این بوده که مباحث مرتبط با سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در سایه قرار نگیرد و به آن توجه شود گفت: تقارن آغاز به کار اعضای جدید هیئت مدیره این سازمان با هیئت مدیره تازه نفس و بعضاً کهنه کار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را به فال نیک گرفته و به لطف خدا هم پای این سازمان شروع به کار می‌کنند.  

زاغیان جایگاه سازمان نظام کاردانی ساختمان را بسیار با اهمیت دانست و گفت: در حال حاضر یک حلقه گمشده‌ای در اجرا داریم و در واقع سلسله مراتب از تولید نقشه تا نظارت بر حسن اجرای نقشه و ارائه خدمات مهندسی از بین رفته است به این معنا که بین کارفرما، کارگر، بنا و مهندس، دیگر حلقه واسط نداریم.  

وی اذعان داشت: اعضای هیئت مدیره این سازمان نسبت به برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان حوزه نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اقدام کنند تا با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار جایگاه والای نظام کاردانی ساختمان استان به آن برگردانده شود.  

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تاکید به اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام کاردانی استان نسبت به در نظر قرار دادن مرّ قانون، یادآور شد: تمامی اعضا، مسئول مصوبات و عملکرد رئیس سازمان بوده و در این باره می بایست پاسخگو باشند.