شناسهٔ خبر: 101416 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران:

"خانه ملت"، جايگاهی برای استقلال‌طلبی و پيشرفت و ترقی‌خواهی ايرانيان است

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران ضمن تبريک روز مجلس، "خانه ملت" را جايگاهی برای استقلال‌طلبی و پيشرفت و ترقی‌خواهی ايرانيان و پافشاری آنان بر حاکميت قانون و بهره‌گيری از خرد جمعی در جامعه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پیامی فرارسیدن روز مجلس را تبریک گفت.  در این پیام با اشاره به نام‌گذاری روز مجلس به مناسبت سالروز شهادت شهید حسن مدرس، آمده است:‌ «این روز درواقع تعیین مسیر مبارزه و ایستادگی خستگی‌ناپذیر نمایندگان مردم در مقابل  استعمار بیگانه و استبداد بود؛ آنگونه که این مجتهد مجاهد و سیاست‌مدار متعهد نیز با درک ضرورت تلفیق نهادسازی در جامعه مدنی و تفکر نوین مذهبی توانست، نشانی از استقامت و الگویی ارزشمند از وکالت مردم در ردای نمایندگی ملت و در مقابل قضاوت ادوار تاریخ باشد.

"خانه ملت"جايگاهي است براي استقلال‌طلبی و پیشرفت و ترقی‌خواهی ایرانیان و پافشاری آنان بر حاکمیت قانون و بهره‌گیری از خرد جمعی در جامعه.

اینجانب دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض می‌نمایم و توفیق حرکت صحیح توام با بصیرت خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.»