شناسهٔ خبر: 101423 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پی درگذشت شیخ‌نورالدین حیدری

حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت نماینده امام‌خمینی در سپاه کردستان در دوران دفاع‌مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ نورالدین حیدری نماینده امام‌خمینی درسپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

درگذشت عالم مجاهد و ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ نورالدین حیدری رحمةالله علیه که سال‌های عمر با برکت خویش را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی سپری کرد، موجب تالم و تاثر شد. این عبد صالح خدا ساده زیست‌. خالصانه خدمت کرد از مال و جان و فرزند خویش در استحکام بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرد. حضوری فعال و موثر در تحکیم و تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی داشت و به یقین در زمره موفقترین روحانیون در عرصه دفاع مقدس، خدمات فرهنگی، اجتماعی،محرومیت‌زدائی و هدایت عمومی بودند. این ضایعه را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع و علمای عظام،جامعه روحانیت، مردم شریف و ولایتمدار خطه زنجان،خانواده بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خانواده‌های معزی تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند غفور و رحیم برای آن عالم نستوه علو درجات و همجواری با علماء ،صلحاء واهل بیت علیهم السلام و برای علاقمندان وی و بیت مکرم به ویژه آقازاده‌های وی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.