شناسهٔ خبر: 101519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج

برگزاری مسابقات ورزشی ويژه کارکنان راه و شهرسازی مازندران

برگزاري مسابقات ورزشي ويژه کارکنان راه و شهرسازی مازندران رئيس كميته ورزشی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از برپايی يك دوره مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، دارت و تنیس روی میز بین کارکنان راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید هاشم حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئيس كميته ورزشي راه و شهرسازی استان گفت: اهميت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثير مثبت آن بر عملكرد كاركنان بركسي پوشيده نيست.

وي يادآور شد: ورزش از نيازهاي اساسي جسم و روح است و مديران بايد با جدي گرفتن اين موضوع انگيزه لازم برای توسعه ورزش به همراه داشتن روحيه‌ای فعال در ميان كارمندان ايجاد كنند.

رئيس كميته ورزشي راه و شهرسازي مازندران ضمن اشاره به اين مطلب كه بحث سلامت كارمندان با كمك ورزش بايد يكي از راهكارهاي مديران براي پيشبرد اهداف ادارات مدنظر قرار گيرد خاطر نشان ساخت: با توجه به اين مهم، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج يك دوره مسابقات ورزشی در بين کارکنان راه و شهرسازی استان در رشته های فوتسال، تنیس روی میز و دارت برگزار شد.

سیدهاشم حسینی اظهار داشت: در اين دوره از مسابقات اداره کل و ادارات راه و شهرسازی شهرستانها حضوري فعال داشتند.

وی افزود: در پايان اين دوره از مسابقات به تيم هاي اول تا سوم در رشته فوتسال و نفرات اول و دوم در رشته های تنیس روی میز و پرتاب دارت برای آقایان و بانوان همکار شرکت کننده در این رقابتها، و همچنین آقای گل مسابقات فوتسال، لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

گفتني است مراسم پاياني اين مسابقات با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ، معاونين و جمع كثيري از همكاران و علاقمندان به ورزش با اهداء هدايا و لوح قهرمانی به تيم‌های برتر در سالن ورزشی سپاه برگزار شد.