شناسهٔ خبر: 101540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان همدان:

برف مانع تردد در جاده‌های همدان نشده‌است

جاده برفي معاون راهداری استان همدان گفت: بارش برف در برخی از محور‌های استان همدان به شکل پراکنده بوده و تردد در محور‌ها برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مسعود رستمی اظهار داشت: در برخی جاده‌های استان همدان و به ویژه در گردنه ها و مناطق کوهستانی بارش برف به شکل پراکنده وجود دارد و خوشبختانه همه راهها باز و تردد در آن روان است.

وی افزود: با توجه به بارش برف در جاده های استان و به ویژه گردنه اسدآباد، همه کسی و محور رزن - آوج (گردنه گرمک) لازم است رانندگان تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

رستمی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی استان همدان باز بوده و تردد روان است، یادآور شد: محور گنجنامه - تویسرکان طبق روال هر ساله به علت نبود ایمنی کافی بسته بوده و با مساعد شدن شرایط جوی هوا بازگشایی می‌شود.

معاون راهداری استان همدان در ادامه از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از عجله و شتاب در رانندگی به شدت پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: مردم قبل از تردد در محور‌های مواصلاتی استان از طریق شماره تلفن ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.