شناسهٔ خبر: 101574 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

عملکرد ۱۰ درصدی آذربایجان غربی از مجموع راه های روستایی آسفالت شده کشور در سال جاری

دیدار با پلیس راه آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده جدید پلیس راه استان از عملکرد ۱۰ درصدی آذربایجان غربی از مجموع راه های روستایی آسفالت شده کشور درسال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده جدید پلیس راه استان از عملکرد ۱۰ درصدی آذربایجان غربی از مجموع راههای روستایی آسفالت شده کشور درسالجاری خبر داد و گفت: در سالجاری بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است که در بین استان های کشور رقم قابل ملاحظه و کارنامه قابل قبولی محسوب می شود.

ارسلان شکری با اشاره به اجرای ۵۳۰ روکش آسفالت در محورهای آذربایجان غربی، ادامه داد: باید در بستر آرام علمی نسبت به ارتقا راهها اقدام شود تا در سال های بعدی جهت تعمیر، توسعه و ارتقاء راهها بر حسب زمان مورد استفاده و نیاز روز مترددین، امانت شایسته ای برای نسل های آتی به ارث بگذاریم.

وی از اجرای روکش آسفالت تکاب - تخت سلیمان به طول ۹ کیلومتر بعنوان یکی از پروژه های اولویت دار در راستای ارتقاء ایمنی محورهای ارتباطی جنوب استان اظهار کرد: مابقی این محور نیز با بهبود شرایط آب و هوایی و همچنین تخصیص اعتبار لازم در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: تامین ایمنی راهها دارای اضلاع چندگانه است که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه در راس آن دارای بیشترین مسئولیت و بالاترین دغدغه در این ارتباط بوده و باید همگام، هماهنگ و با تعامل بالا در راستای هدف مشترک ایمنی و حفظ جان مردم برنامه های عملی و اقدامات کاربردی انجام دهند.

سرهنگ مشتاق، فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اینکه اهداف خدمت هردو مجموعه یکسان و با رویکرد تامین ایمنی و آسایش خاطر و ایمنی مردم بوده که در تلاش برای افزایش حضور پلیس راه در محورها جهت کاهش رفتار پرخطر و حادثه آفرین مترددین جاده ای هستیم.