شناسهٔ خبر: 101603 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین جلسه هیات مدیره دوره نهم نظام مهندسی استان انجام گرفت؛

انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

محبت خواه5.jpg با رای اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در اولین جلسه دور نهم رامین کرمی به عنوان رئیس انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، در اولین جلسه هیات مدیره نهمین دوره سازمان نظام مهندسی، اعضای هیات رئیسه با رای‌گیری مستقیم طی یک جلسه دو ساعته با حضور دستگاه نظارت (اداره کل راه و شهرسازی استان تهران) مشخص و انتخاب شدند.

در این جلسه با رای اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران رامین کرمی به عنوان رئیس انتخاب شد. همچنین محمد احمدی به عنوان نایب رئیس اول، امیر حسام آرمان پور نایب رئیس دوم ، مهدی روانشاد نیا به عنوان دبیر و علی کریمی آنچه با رای اعضاء هیات مدیره به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

به همین خاطر خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی انتخاب هیات رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را در دور نهم را شروع سرفصلی جدید در مسیر خدمت و اعتلا به جامعه مهندسی دانست و گفت:بار امانتی که جامعه بزرگ مهندسی ساختمان استان تهران به شما اعضای هیات مدیره جدید و بالاخص هیات رئیسه سپرده است را سالم به مقصد برسانید که خدمت و امانتداری دو رکن اساسی پیش رویهمه ما در فضای کنونی کشور و در مسیر آبادانی و سازندگی است.

وی ادامه داد: بی شک برنامه ریزی در مسیر تقویت و توسعه فرهنگ اسلامی -ایرانی در معماری و شهرسازی، برنامه‌ریزی برای رشد و  اعتلای جامعه مهندسی، ارتقاء دانش فنی و کیفیت کار و حضور مهندسان با آموزش‌های حضوری و غیر حضوری، اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان، دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضای نظام مهندسی، معرفی طرح‌های ارزشمند ملی و مهندسان نخبه، کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی، کمک به ارتقای کیفیت طرح‌های ساختمانی و عمرانی از جمله وظایف مهمی است که لازمه آن صداقت ، پی گیری صریح و تشکیل منظم جلسات هیات مدیره با دستور کار مشخص و بررسی آراء و نظرات واصله مهندسان به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران است.

وی در پایان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز در کنار هیات مدیره ای خوش فکرو امانتدار و صادق می ایستد و از هرگونه کار و کمک در راستای اعتلای جامعه مهندسی و در لوای قوانین و مقررات موجود استقبال و پشتیبانی خواهد کرد.