شناسهٔ خبر: 101624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن؛

مهدی نوظهور فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل شد

تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت - استان اردبیل  مراسم تکریم سرهنگ فرهاد احدی و معارفه سرهنگ مهدی نوظهور با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، طي مراسمي با حضور سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ، فرماندهان انتظامی استان و شهرستان ، معاونين ، روساي اداره کل و پرسنل یگان حفاظت استان ، سرهنگ نوظهور به سمت فرمانده يگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل معرفي و از خدمات سرهنگ فرهاد احدی فرمانده قبلي يگان مذكور تقدير و تشكر به عمل آمد.

در اين مراسم سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با تقدير و تشكر از فعاليت هاي يگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل و اقدامات موثر مدیرکل پرتلاش و جهادی راه و شهرسازی استان اردبیل بر تعامل خوب ، سازنده و بي نظير بين نيروهای انتظامي و یگان حفاظت در سالهاي اخير اشاره كرد و اظهار اميدواري کرد كه برآيند اين تعامل حفاظت موثر و مفيد از اراضی بیت المال و ریشه کنی کامل زمین خواران در استان اردبیل باشد.

وی گفت: امیدواریم در دوره سرهنگ نوظهور فرمانده جدید یگان حفاظت استان اردیبل شاهد اقدامات و فعالیت های مستمر در بحث حفاظت از اراضی بیت المال در سطح استان اردبیل باشیم.

در ادامه این مراسم کریم شیروند معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در زمان تصدی فرماندهی سابق سرهنگ احدی گفت: امیدواریم سرهنگ نوظهور فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان به خوبی از عهده ماموریت های محوله در چهارچوب قوانین و مقررات برآمده و با حضور ایشان شاهد اتفاقات خوبی باشیم. و به سهم خود از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهم کرد.

وی به اقدامات مهم اين يگان در طول يكي دو سال اخير اشاره و افزود: مردمی کردن حفاظت از اراضی بیت المال همواره مورد تاکید قرار گرفته و اطلاع رسانی های خوبی در این زمینه در سالیان گذشته توسط همکاران یگان حفاظت استان با همکاری اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل صورت گرفته است.

شیروند فعاليت ها و اقدامات انجام شده توسط يگان حفاظت اراضی استان اردبیل را بسيارمطلوب و مثبت ارزيابي و اظهار اميدواري کرد: با هماهنگي و آمادگي کامل همه نيروهای یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل در هر جایی که تعرض به اراضی بیت المال صورت گیرد برخورد محکمی با زمین خواران خواهد شود.

مهدی نوظهور فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این مراسم گفت: امیدوارم با توکل و کمک خدا ، اتحاد و همدلی همکاران در مجموعه راه و شهرسازی استان و یگان حفاظت و دستگاههای قضایی و انتظامی و با مشارکت مردم بتوانیم در انجام وظایف محوله ، حفظ و حراست از اراضی بیت المال را در چارچوب قوانین و مقررات به‌درستی انجام دهیم و در زمینه حفاظت از اراضی ملی مؤثر باشم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های فرمانده سابق با اهدا لوح تقدیر بعمل آمده و حکم انتصاب سرهنگ مهدی نوظهور  به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل به امضای سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اهدا شد.

لازم به ذکر است حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا ، شرکت در جلسه هم اندیشی با نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و بررسی آخرین وضعیت اراضی و مشکلات یگان ، بازدید از پروژه های احداث مسکن ملی در شهر اردبیل ، دیدار و گفت و گو با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ، حضور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و دیدار با شهردار اردبیل در ساختمان عمارت شهرداری اردبیل از برنامه های سفردو روزه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به استان اردبیل بوده است.