شناسهٔ خبر: 101632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جمع اعضای شورای شهر بجنورد؛

نگاه ما به استان، نگاه توسعه محور است

نگاه توسعه محور است خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد گفت : نگاه ما به استان خراسان شمالی نگاه توسعه محور است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی در جمع رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و همچنین اصحاب رسانه اظهار داشت: موفقیت در گرو همکاری و تعامل با شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار است و در ارائه خدمات بهتر به مردم همراهی شما نقش بسیار سازنده ای خواهد داشت.

وی در این دیدار به ظرفیت ها جهت نهضت تولید مسکن در استان پرداخت و افزود: باتوجه به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، اولویت اصلی وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن اداره کل راه و شهرسازی استان، بحث نهضت تولید مسکن در استان است که می بایست سالانه ۱۲ هزار واحد مسکن در استان احداث شود که اعضای شورای شهر و شهردار بجنورد می توانند در این بحث کمک حال پروژه های احداثی که توسط این اداره کل در حال پیگیری است، باشند، که در این خصوص تملک و تخصیص زمین در شهرهایی که زمین داریم انجام شده است و همچنین در شهرهایی که زمین موجود نداریم، در حال پیگیری و تخصیص زمین هستیم.

قاسمی تصریح کرد: شهرداری و این اداره کل در بسیاری امور اهداف یکسان دارند تعامل و همکاری در راستای شهر و استان وجود دارد و خوشبختانه نگاه شورای شهر هم در این خصوص مثبت و تاثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی محور توسعه استان است و برای توسعه استان از تمام ظرفیت های استانی و ملی خود استفاده خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در پایان از شهردار و شورای اسلامی شهر بجنورد به عنوان عوامل موثر در استفاده از ظرفیت های موجود که تاکنون همراهی خوبی داشته اند و برای توسعه شهری همراه و همفکر هستند، تشکر و قدردانی کرد.

عین بیگی، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه عنوان کرد: همدلی امروز بین مدیران و شهرداری اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد و این فرصت مناسبی است که همه در کنار هم با بهره گیری از ظرفیت ها و منابع ملی به تعالی شهر بجنود کمک کنیم.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات شهر بجنورد شامل گلستان شهر، راه دسترسی به گلستان شهر، شهرک الغدیر، سهم ۱۰ درصد شهرداری از مسکن مهر و ... همفکری صورت گرفت و مقرر شد هر یک از این موضوعات در جلسات تخصصی که بزودی برگزار خواهد شد تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

لازم به ذکر است در این جلسه قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گزارش کوتاهی از اقدامات این اداره کل به اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه ارائه کردند.