شناسهٔ خبر: 101658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای معاونین تاکید کرد

طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و پیگیری ویژه در استان درحال انجام است

سید محمد نظری1 مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای معاونین با تاکید بر تلاش شبانه روزی معاونین و روسای ادارات برای محقق شدن طرح نهضت ملی مسکن گفت : این طرح در استان با جدیت و پیگیری ویژه در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمد نظری در جلسه شورای معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: این اداره کل هم سو با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی بخش قابل توجهی از زمین های احداث واحدهای مسکونی این پروژه مهم ملی را در استان تامین کرده و همچنان نیز این روند تا برآورده شدن نیاز چهار ساله با قوت و جدیت ادامه دارد.

نظری با تاکید بر اجرایی شدن هر چه سریعتر پروژه های نهضت ملی مسکن در استان رسیدن به برنامه ابلاغی از طرف مقام عالی وزارت خواستار پیگیری و تلاش شبانه روزی معاونین و روسا را خواستار شد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت میز خدمت در ادارات از آن به عنوان یک مرکز ارتباطات میان سازمان و ارباب رجوع یاد کرد که هدف آن ارائه خدمات بهنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هر لحظه و زمان هم سو با توافق نامه ها و تفاهم نامه ها است.

وی برای کارآمد بودن میز خدمت در ادارات، عواملی چون نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار را لازم و ضروری دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنان به ادارات، بهبود حل و رفع تمامی درخواست ها و کاهش گردش کار، بهبود میزان بهره وری، منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات و بهبود کیفیت خدمات را از جمله منافع راه اندازی میز خدمت در ادارات برشمرد.

نظری در این نشست با بیان اینکه اعتماد عمومی به عنوان یکی از ارکان حاکمیت، اتکال متقابل دولت و ملت را تحکیم می بخشد، افزود: وظیفه ماست ضمن مدیریت صحیح این اعتماد ملی درصدد افزایش میزان آن باشیم.

وی آموزش کارکنان، انتخاب افراد براساس شایستگی و مکانیزه کردن نظام های عملیاتی را از جمله راههای پیشگیری از فساد اداری برشمرد و یادآور شد: ایجاد تحول و اصلاحات بنیادی درراستای ایجاد شفافیت بیشتر و اطلاع رسانی به موقع، صریح و صحیح میتواند ضمن ایجاد محیط شفاف و پاسخگو، شفافیت لازم را در اطلاعات و ارتباطات حادث شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اصلاح روش ها، بهبود سیستم های کاری، شناسایی و حذف نقاط مستعد فساد، افزایش شفافیت و پاسخگویی در عملکرد و اصلاح نظام اداری را ضروری دانسته و ضمن توصیه مدیران به مراقبت ویژه و بازدارنده از آنان خواست تا نگاه دقیق تری به مجموعه کاری خود داشته و با شفافیت و نظارت لازم زمینه ایجاد فرصت برای سوء استفاده های احتمالی را بوجود نیاورند.