شناسهٔ خبر: 101666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان:

آبان ماه امسال ۱۲۷هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جابجا شدند

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از جابجایی ۱۲۷هزار و ۳۸۰ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت: ۶۵ هزار و ۸۸۰ تن از مسافران به خارج از استان و ۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیز داخل استان جابجا شده اند.

وی اضافه کرد:در بخش حمل و نقل کالا نیز ۱۴۸ هزار تن بار داخل استان و ۷۴۷ هزار تن بار خارج استان توسط ناوگان حمل و نقل کالا جابجا شده است.

حق‌لطفی همچنین از صدور ۵۹ هزار و ۲۳۴ بارنامه، ۲۶ کارت هوشمند جدید برای ناوگان حمل و نقل بار و ۳۰ کارت هوشمند جدید برای رانندگان ناوگان حمل و نقل بار در آبان ماه سال جاری خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در ماهی که گذشت ۲۱ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۶۱۴ تردد خودرو توسط دستگاه های تردد شمار در راههای استان ثبت شد.

وی از انجام ۸ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت: این بازدید ها توسط کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین انجام شده است که به صورت دوره ای و مستمر بر مجتمع ها نظارت دارند.

حق‌لطفی به ارایه گزارشی از عملکرد این اداره کل در بخش راههای روستایی طی آبان ماه پرداخت و گفت:در این مدت ۱.۳ کیلومتر راه روستایی در استان احداث و ۱.۵ کیلومتر راه بهسازی و ۲.۳ کیلومتر راه نیز آسفالت شده است.

وی گفت: خرید و حمل ۵ هزار و ۲۳۳ تن نمک، ۵ هزار و ۵۸۵ تن ماسه برای راهداری زمستانی، اجرای ۲ باند کیلومتر روکش آسفالت، خرید ۳۵۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری، ۶۲ کیلومتر خط‌کشی سرد  راهها، تعمیر و مرمت ۸ هزار متر طول گاردریل خسارت دیده و ۵۵۰ متر طول گاردریل جدید و رسیدگی به ۳۲ پرونده در کمیسیون حریم راهها از جمله اقدامات انجام شده در حوزه راهداری این اداره کل طی ماه گذشته بوده است.