شناسهٔ خبر: 101834 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاونت فنی و مهندسی  فرودگاه مهرآباد خبر داد:

تسهيل تردد مسافران در ترمينال ۲ فرودگاه بين‌المللی مهرآباد با اتمام پروژه Pier

فرودگاه مهرآباد با اتمام پروژه Pier (کريدور ارتباطی ميان ايرسايد و ترمينال) تردد مسافران در ترمينال ۲ فرودگاه بين‌المللی مهرآباد تسهيل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید داودی معاونت فنی و مهندسی  فرودگاه مهرآباد گفت: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و در راستای افزایش ظرفیت مسافری مقرر شد علاوه بر تکمیل Pier موجود، پروژه جدید اتصال Pier به سالن ورودی ترمینال ۲ برای تسهیل تردد مسافران و کاهش بار ورودی مسافران از خروجی ترمینال که همجوار منطقه پاویون قرار دارد؛ همراه با افزودن دو خروجی دیگر اجرا شود.

وی با اشاره به تاکید راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بر صرفه و صلاح این پروژه از نظر مالی و همچنین انجام آن در کمال دقت و سرعت، افزود: این پروژه در مدت زمانی کمتر از ۶۰ روز و با هزینه‌ای حدود ۵ میلیارد ریال با رعایت نکات فنی و مهندسی مورد نظر  دهم آذر ماه  به مجموعه فرودگاهی مهرآباد افزوده شد.

به گفته داودی مساحت Pier حدود ۴۵ مترمربع است و تمامی امکانات و تجهیزات لازم نظیر و دسترسی آسان به آنها، بهسازی سقف، کف‌سازی، اجرای کارهای الکتریکال و مکانیکال فراهم شده است.

 به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بهره‌برداری و تست گرم  از پروژه Pier ترمینال ۲ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در ۱۴ آذر ۱۴۰۰ با پذیرش مسافران انجام گرفت.