شناسهٔ خبر: 101976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری و اجرایی کردن نهضت ملی مسکن؛

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با رؤسای ادارات تابعه برگزار شد

جلسه نهضت ملی مسکن 1 جلسه هماهنگی و اجرایی کردن نهضت ملی مسکن با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و رؤسای ادارات تابعه امروز سه شنبه 23 آذر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بحث نهضت ملی مسکن یکی از مباحث مهم وزارت متبوع و به تبع آن اداره کل راه و شهرسازی استان است و  نیاز دارد به صورت شبانه روزی کلیه همکاران با انگیزه مضاعف نسبت به اجرایی کردن این بحث اقدام کنند.

وی به تأمین زمین جهت احداث نهضت ملی مسکن در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: شهرستان های تابعه ای که زمین شناسایی شده و مشکلی ندارند، کار در این شهرستان ه ا راحت تر است و می بایست سریعاً با ادارات بنیاد مسکن شهرستان جلسه ای برگزار کنند و در احداث واحدها تسریع کنند و شهرستان هایی که مشکل تأمین زمین دارند ظرف چند روز آینده با برگزاری جلسات مختلف موضوع را بررسی و گزارش دهند تا روند رو به جلو داشته باشیم.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: مسئولیت هماهنگی و برگزاری جلسات خاص در خصوص بحث نهضت ملی مسکن و همچنین احداث آنها در شهرستان های تابعه بر عهده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مربوطه است و باید پاسخگو باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: تاکنون در استان بیش از نوزده هزار و ۸۶۶ نفر در بحث مهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

گفتنی است هر یک از رؤسای ادارات، گزارش کاملی را از کارهای انجام شده در بحث نهضت ملی مسکن در حضور مدیر کل ارائه کردند.