شناسهٔ خبر: 102093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر؛

سه تیم‌ راهداری روانسر در نقاط پر حادثه مستقر شد

عملیات برف روبی - کرمانشاه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر گفت: سه تیم راهداری با استقرار در محورهای پرخطر و پرحادثه این شهرستان به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ،فرخ الله‌­کرمی افزود: هم اکنون سه تیم راهداری در محورهای گردنه پلنگانه، نهرابی و راهدارخانه مرکزی روانسر مستقر هستند.

وی اظهار داشت: ۳۴ نفر از عوامل راهداری با ۲۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و برفروبی در ۴۱۳ کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان به انجام وظیفه می پردازند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر، از ذخیره­ سازی یک هزار و ۷۰۰ ­تن ماسه و نمک در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: این مقدار ماسه و نمک در راهدارخانه های پلنگانه و مرکزی ذخیره سازی شده که در مواقع لازم و ضروری از آن استفاده می شود

وی تاکید کرد: ضرورت دارد هموطنان در زمان بارش ها از سفرهای غیرضروری برون شهری پرهیز کنند و در صورت خروج ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، حتما از سالم بودن چراغ های روشنایی و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند و به توصیه و راهنمایی های راهداران و پلیس در جاده ها توجه فرمایند.

وی بیان داشت: در گردنه ها و محورهایی که امکان وقوع کولاک و یا یخ زدگی وجود دارد رانندگان به هیچ وجه به لاین مخالف نروند چرا که این اقدام باعث تشدید گره ترافیکی شده و مانع تردد دستگاه های راهداری و پلیس خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر گفت: سامانه تلفنی ۱۴۱مدیریت اطلاعات راه ها بصورت شبانه روزی پاسخگوی تماس همشهریان خواهد بود.