شناسهٔ خبر: 102136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان به مناسبت هفته حمل و نقل

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، در متن این پیام آمده است: در تاریخ تحولات کشور عزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند که ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ نیز از آن جمله است.

این متن می افزاید: این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است، بی شک رسیدن به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می‌باشد.

در ادامه این متن آمده است: در همین مجال، با گرامیداشت ایام و هفته ای که یادآور تعلق‌ خاطر رانندگان و راهداران عزیز با معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است؛، به حضور کلیه دست اندرکاران عرصه حمل و نقل و راهداری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان این متن آمده است: امید است در پرتو الطاف بیکران الهی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تقویت و تحکیم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موید و منصور باشید.