شناسهٔ خبر: 102156 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سخنرانی رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در نمازجمعه شیراز

اقدامات پژوهشی حوزه حمل و نقل تشریح شد

شکرچی زاده رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي با حضور در مراسم عبادی سياسی نماز جمعه شيراز به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هم زمان با بزرگداشت روز ملي و هفته حمل و نقل، محمد شكرچي زاده رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي و هيئت همراه به اتفاق معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس، مديركل راه و شهرسازي استان فارس و جمعي از مديران و مسئولين استاني در مراسم عبادي سياسي نماز جمعه شيراز حضور يافت و پیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی نمود.

وي ضمن عرض تسليت ايام شهادت حضرت صديقه كبري فاطمه زهرا (س)، قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سليماني، ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار را گرامی داشت.

شکرچی زاده ضمن اشاره به سالروز فرمان تاريخي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) در ٢٦ آذر سال ١٣٦٢ كه بعدها منجر به نامگذاري روز ملي حمل و نقل در كشور شد، سلام و درود وزير راه و شهرسازي را به مردم شريف و شهيدپرور استان فارس ابلاغ نمود.

رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي با ارائه گزارش اجمالي از فعاليت هاي انجام شده و طرح هاي در دست انجام حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي، اقدامات ارزنده پژوهشي صورت گرفته در حوزه فرونشست را توسط دستگاه هاي ذي ربط استاني ازجمله دانشگاه شيراز در استان فارس تشریح نمود و ابراز اميدواري كرد تا با مشاركت تمامي نقش آفرينان اين مهم، معضل فرونشست در استان فارس و پهنه كشور به حداقل رسيده و مديريت گردد.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شكرچي زاده در بخش پایانی سخنرانی خود در نمازجمعه شیراز، نام، ياد و خاطره شهيدان حوزه راهداري و حمل و نقل استان فارس را گرامی داشت و آرزوی صحت، سلامتي و طول عمر برای مقام معظم رهبري (مدظله العالي) کرد.