شناسهٔ خبر: 102164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

تمدید و صدور ۱۸ پروانه بهره‌برداری مجتمع خدمات رفاهی

کرمانشاه - صالحیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در راستای اقدامات مربوط به حوزه بازرگانی و سرمایه‌گذاری پروانه بهره‌برداری ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی صادر و تمدید شده است.

 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری درباره اقدامات شاخص حوزه بازرگانی و سرمایه‌گذاری این اداره کل گفت: آسفالت رمپ ورود خروج سه مجتمع خدمات رفاهی در شرف بهره‌برداری و واگذاری غرف تجاری پایانه‌های مرزی پرویزخان و خسروی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی از صدور بیش از ۲۵ مجوز نصب تابلوهای اختصاصی در حاشیه راه‌ها خبرداد و عنوان کرد: پروانه بهره‌برداری سه مجتمع خدماتی رفاهی صادر و ۱۵ پروانه بهره‌برداری نیز تمدید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین دو موافقت اصولی احداث مجتمع خدمات رفاهی صادر و ۳۹مورد نیز تمدید شده است.

کرمی با اشاره به برگزاری بازدیدهای دوره‌ای با همکاری ادارات ذیربط به منظور نظارت و وضعیت نگهداری و عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی افزود: به ۴۵ درخواست احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی رسیدگی و ۱۰ تابلو اطلاع رسانی مجتمع خدماتی رفاهی نیز تهیه و نصب شده است.