شناسهٔ خبر: 102211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته حمل و نقل

جلال الدین قادری.jpeg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را خدمات تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر) ، جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در پیامی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را خدمت این قشر جامعه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است: ۲۶ آذر ماه، سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر تخلیه کالاهای اساسی مردم از بنادر جنوبی کشور، یادآور رشادت رانندگان عزیزی است که با صداقت مثال زدنی، در تمامی مقاطع حساس، از جنگ تحمیلی دیروز تا جنگ اقتصادی امروز ایستادگی کرده‌اند.

گرامیداشت این روز تاریخی در هفته منتهی به یکم دی ماه و آغاز فصل زمستان، تداعی‌گر مجاهدت‌های راهداران غیوری است که با تحمل سخت‌ترین شرایط، عزت ملی در انتهای باورشان دیده می‌شود، خادمان بی ادعایی که شبانه روز، هدف خود را بر پایه تامین ایمنی مسافران و کالا در جاده ها قرار داده‌اند.

جایگاه استراتژیک بندر چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان و نقش مهم آن در تامین کالاهای اساسی خصوصا در شرایط خاص ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه، وظیفه جهادگران بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای در این استان را سنگین‌تر می‌کند.

بی شک موفقیت های امروز مرهون مساعی و کوشش های تک تک همکاران گرامی و خانواده‌های گرانقدرشان است که با درک شرایط سخت کاری، برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام بر می دارند.

اینجانب فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به فعالین شبکه حمل و نقل، اعم از مالکان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر، رانندگان عزیز، راهداران زحمتکش و همکاران ارجمند در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان وبلوچستان، صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات یکایک شما بزرگواران  از خداوند متعال خواستارم.