شناسهٔ خبر: 102244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:

خدمات رانندگان و راهداران در ذهن مردم ماندگار است

عبدالله طباطبایی.jpg دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به تلاش های رانندگان در روز ۲۶ آذر سال ۶۲ گفت: خدمات رانندگان و راهداران در شرایط بحرانی در ذهن مردم ماندگار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت و راه و شهرسازی(اردبیل)،سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به تلاشگران این عرصه اظهار داشت: این هفته به دلیل اهمیت و دلیل نامگذاری آن باید از سوی رسانه ها بیشتر و بهتر در بین آحاد مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اتفاقات ۲۶ آذرماه در سال ۶۲ افزود: با توجه به اینکه در چنین روزی حدود یکصد کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور، در انتظار تخلیه بار بود و بحران کمبود کالاهای اساسی کشور را تهدید میکرد، از طرفی هم به دلیل تهدیدات رژیم بعثی عراق بیم از دست رفتن این کالاها می رفت، امام خمینی(ره) در پیامی تاریخی کامیونداران سراسر کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع تر کشتی ها فراخواند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح: کامیونداران نیز با روحیه بسیجی به سرعت عازم بنادر جنوبی کشور شده و با لبیک گویی به فرمان تاریخی امام در تامین کالاهای اساسی مردم درنگ نکردند و به دنبال آن توطئه های دشمن نیز نقش برآب شد.

طباطبایی گفت: کامیونداران و تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری هنوز هم با همان روحیه شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

وی یادآور شد: وضعیت کنونی کشورما از لحاظ تحریم ها و محدودیت های اقتصادی شبیه همان دوران است و در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم؛ اما رانندگان و راهداران به رغم وجود نوسانات اقتصادی و هزینه های بالای نگهداری و تعمیرات، خدمت رسانی به مردم را بر منافع خود ترجیح داده و همان روحیه بسیجی را حفظ کرده و محرک قوی اقتصاد کشور هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به زحمات شبانه روزی راهداران خصوصا در شرایط زمستانی استان نیز اشاره کرد و گفت: خدمت به خلق از مهمترین آموزه های دینی و وظیفه انسانی برای هر فرد می باشد که نمونه بارز آن را می توان در زحمات راهداران در ساعات مختلف شبانه روز و سخت ترین شرایط جوی یافت.