شناسهٔ خبر: 102254 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل انجام گرفت؛

تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان فرا رسیدن هفته حمل‌و‌نقل

عطاء اله اکبری.jpg عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری  مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی هفته حمل و نقل را تبریک گفت. در متن این پیام چنین آمده است: گستردگی منحصر به فرد فعالیت هایی که در بخش حمل و نقل انجام می گیرد و همچنین تحولات سریع فن آوری این بخش ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و‌‌ اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی، از بخش حمل و نقل به عنوان نیروی محرکه توسعه یاد می کنند و کارآمدی و توانمندی آن را، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورها می دانند.

امروزه حوزه حمل‌ و نقل جاده‌ای به‌عنوان یکی از ارکان مهم و موثر اقتصاد کشور، اقتدار خود را مرهون تلاش‌ها، ازخودگذشتگی ها و خدمات بی‌دریغ همه دست اندركاران تلاشگر و غیرتمند، اصناف، راهسازان و راهداران ایثارگر و تمامی فعالان و همکاران صدیقی می‌داند که همتشان بر پویایی حمل‌ونقل بار و مسافر جاده‌ای، ایمنی راه‌ها و سلامت سفر هموطنان قرارگرفته است.

اينجانب فرا رسیدن اين ايام را به خانواده بزرگ حمل و نقل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی توفیق روز افزون تمامی فعالان این عرصه را از درگاه ایزد منان خواستارم.