شناسهٔ خبر: 102255 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد، یکی از پروژه‌های ماندگار و الگو در کشور خواهد بود

بازدید رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد از لحاظ کیفی و طول عمر مفید یکی از پروژه‌های ماندگار و الگو در کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور به مناسبت هفته حمل و نقل به اتفاق سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، از روند اجرایی پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ بازدید کردند.

کیانپور در این بازدید ضمن تشکر از دقت نظر و توجه مدیرعامل و ارکان فنی شرکت فرودگاه‌های کشور به مقوله کیفیت، با اشاره به اینکه پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد کار بزرگ و ماندگار در ایران خواهد بود گفت: با توجه به اهمیت فرودگاه مهرآباد و نیز امنیت حمل و نقل و ارتقاء کیفی و بروز رسانی استانداردها و افزایش طول عمر مفید باند ۲۹ چپ ، این پروژه بزرگ به عنوان یکی از ماندگارترین پروژه‌های فرودگاه‌های کشور از لحاظ رعایت اصول فنی و ضوابط استاندارد، ارتقاء کیفی باند فرودگاه و افزایش طول عمر مفید و همچنین کاهش هزینه احداث خواهد شد.

کیانپور با بیان اینکه همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با شرکت فرودگاه‌های و ناوبری هوایی ایران به چند دهه می‌رسد افزود: هم‌اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به طور همزمان در فرودگاه‌های تبریز، یزد، تهران، مشهد، بندرعباس و ... در حال کار مطالعاتی و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کمک به ارتقاء کیفی پروژه‌های فرودگاهی است.

وی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد در همه زمینه‌ها خدمات خود را به فرودگاه‌های کشور ارائه کند خاطر نشان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن مشتری مداری تلاش ویژه‌ای را طی یک سال گذشته برای تجهیز، بروز رسانی و بهره‌برداری از نیروی فنی متخصص و به کارگیری تجهیزات منحصر به فرد در کشور و با بروز رسانی و تدوین استاندارد‌ها توانسته در پروژه‎‌های بزرگ ملی نقش آفرینی داشته و در ارتقاء کیفی اثر گذاری ویژه‌ای داشته باشد.

کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه در تمامی پروژه‌ها به دنبال بهبود کیفیت و ارائه نتایج دقیق آزمایش‌ها مطابق استانداردها هستیم و به هیچ وجه از استانداردها عدول نخواهیم کرد و همزمان از پیشنهادات و انتقادات استقبال می‌کنیم و به دنبال بهبود خدمات و افزایش ارائه خدمات به مشتریان هستیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به انجام ۵ طرح اختلاط آسفالت خاص در پروژه باند ۲۹ چپ گفت: بیش از ۷۰۰ نمونه آزمایش شامل بیش از ۵۳ مورد دانه بندی ماسه و شن، ۲۴۲ مورد دانسیته در محل برای استریپ‌ها، ۶۵ مورد دانسیته درجا، ۱۵ مورد نمونه‌برداری ماسه آسفالت، ۸۹ نمونه برداری از اساس قیر نفوذپذیر،۲۱ مورد نمونه برداری بتن و ۸۹ و ۱۶۱ مورد نمونه برداری از لایه اول و دوم بیندر پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت با توان و تجهیزات و نرم‌افزارهای منحصر به فردی که در اختیار دارد آمادگی دارد، با پایش مکانی ابنیه‌ها و دارایی‌های زیر ساختی فرودگاه‌ها و استفاده از تکنولوژی ارزیابی روسازی باندهای فرودگاه می‌تواند به کاهش هزینه عملیات بهسازی و افزایش شاخص‌های بهره‌برداری کمک دهد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران: علاقمند به همکاری و بهره‎گیری از توان و ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام فرودگاه‌های کشور هستیم

سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جریان این بازدید گفت: با توجه به تاریخچه و شناخت از خدمات و ظرفیت‌های جدید ارائه شده از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ما در تمام فرودگاه‌های کشور علاقمند به دریافت خدمات فنی، مطالعاتی، آزمایشگاهی و مهندسی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هستیم.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، امیرمکری تاکید کرد: پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از مهمترین و نیز پرترافیک‌ترین باندهای فرودگاهی کشور است که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در بخش خدمات مشاوره فنی در خصوص ارتقاء کیفی و خدمات آزمایشگاهی با ارکان فنی پروژه همکاری موثر داشته و طبق برنامه‌ زمانبندی در تلاش هستیم که این پروژه در انتهای سال به بهره‌برداری برسد و اولویت ما در این پروژه انجام با کیفیت پروژه طبق برنامه زمانبندی است.