شناسهٔ خبر: 102398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

چند قدم تا پایان ۴ پروژه عمرانی در استان اصفهان

بهزاد شاهسوندی- اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی حدود ۱۰۰ درصدی ۴ پروژه عمرانی در سطح استان اصفهان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل با سرعت مطلوب و مطابق با برنامه زمان بندی در دست اجرا قرار دارند اظهار کرد: در حال حاضر چهار پروژه عمرانی دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۱۰۰ درصدی بوده و در واقع تنها چند قدم مانده تا به سوت پایان ساخت این پروژه‌ها نزدیک شویم.  

وی به تشریح اقدامات انجام شده برای این پروژه ها پرداخت و اذعان داشت: نخستین پروژه، احداث باند دوم اصفهان-چادگان است که در آغاز، با هدف رفع نقاط حادثه خیز و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این پروژه به طول ۲.۵ کیلومتر تکمیل شده عنوان کرد: برای این میزان از پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

 وی از دیگر پروژه های راهسازی این اداره کل به پروژه احداث ۱.۵ کیلومتر از باند دوم رزوه - چادگان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه بسیار حائز اهمیت بوده و تکمیل این میزان راهسازی ۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.  

 شاهسوندی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح گلشن از دیگر پروژه‌های با پیشرفت ۱۰۰ درصدی این اداره کل است خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث ۳.۵ کیلومتر راهسازی و دو دستگاه پل بوده که جهت احداث آن ۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

 وی در نهایت به پروژه زیرگذرمسکن مهر نایین اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه ۴.۵ کیلومتر راهسازی اجرا و دو دستگاه پل ساخته شده است و مجموعاً اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است.