شناسهٔ خبر: 10243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه در مازندران خبر داد؛

پایان تعريض محور سوادكوه اولويت وزارت راه و شهرسازي است

مرتضي باقري مشاور وزير راه و شهرسازي که به همراه مديركل راه و شهرسازي مازندران از اجراي عمليات تعريض و ارتقای محور سوادكوه بازديد می کرد ،گفت: پایان عمليات تعريض و چهار خطه کردن محور مذكور اولويت وزارت راه و شهرسازي است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، مرتضي باقري در اين بازديد ضمن اعلام تاكيد ويژه مقام عالي وزارت در خصوص ارتقاء و ايمن سازي محورهاي كشور گفت : اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محورهاي مازندران بالاست ، از اين رو اميدواريم با برنامه ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.

وي مهمترين مشكل مازندران را در بخش توسعه شبكه راهها ، تملك اراضي دانست و افزود: اراضي مازندران به دليل شرايط جغرافيايي و اجتماعي بسيار با ارزش بوده و اين مسئله با وجود كمبود اعتبار جهت خريد اراضي ، ما را براي توسعه شبكه راههاي استان دچار مشكل كرده است.

وي با بيان اين مطلب كه تعريض و ارتقاء جاده هاي مازندران نيازمند عزم ملي است ، اظهار داشت : نمايندگان محترم مردم استان در مجلس با تلاش مضاعف براي تامين اعتبار استان در مجلس شوراي اسلامي بكوشند.

باقري در خصوص عمليات اجرايي تعريض محور قائمشهر _ فيروزكوه نیز عنوان کرد: طول اين محور ارتباطي در حوزه استحفاظي مازندران ۸۴ كيلومتر بوده كه به حول و قوه الهي ۷۱ كيلومتر عمليات تعريض انجام شده و ۱۳ كيلومتر باقي مانده است.

مشاور وزير راه و شهرسازي نيز در اين بازديد ضمن اشاره به محدوديتها و چالش هاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در استان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه مذكور ستودني است.

دكتر باقري ضمن اعلام پيشرفت فيزيكي ۹۰ درصدي پروژه خاطر نشان ساخت : در تلاشيم تا با تامين اعتبار لازم و شرايط مساعد جوي ، پروژه تعريض و چهار خطه شدن  اين محور را تا پايان سال جاري به بهره برداري نهايي برسانيم.

نظر شما