شناسهٔ خبر: 102442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده انتظامی فارس:

رانندگان گرداننده چرخ اقتصاد هستند

سردار حبيبي فرمانده انتظامی فارس گفت: رانندگان، گرداننده چرخ اقتصاد هستند که اگر نباشند، همه به زحمت می‌افتند و زمین‌گیر می‌شوند و من این موضوع را به صورت علمی و تجربی، لمس کرده‌ام.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، فرمانده انتظامی فارس گفت: رانندگان، گرداننده چرخ اقتصاد هستند که اگر نباشند، همه به زحمت می‌افتند و زمین‌گیر می‌شوند و من این موضوع را به صورت علمی و تجربی، لمس کرده‌ام.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس، در مراسمی که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: رانندگان قشری هستند که اگر نباشند، بودنشان حس می شود و با همه اهمیت وجودشان، در منظر و دید نیستند و خدا مزد و اجرشان را تضمین کرده است.

فرمانده انتظامی فارس همچنین از خاطرات دفاع مقدس و نقش و جایگاه رانندگان چنین گفت: در زمان دفاع مقدس، اهمیت رانندگان بسیار حس می شد و توان رزم ما فرمانده ها با حضورشان ارتقا می یافت و با بزرگی و شیرمردی خودشان، یاری‌گر ما بودند.

سردار حبیبی ادامه داد: رانندگان، گرداننده چرخ اقتصاد هستند که اگر نباشند، همه به زحمت می افتند و زمین‌گیر می شوند، و در یک کلام شما رانندگان مایه آسایش و آرامش و همراه ایجاد امنیت در اجمتماع ما هستید و من این را به صورت علمی و تجربی، لمس کرده ام.

فرمانده انتظامی فارس گفت: عزت و احترام شما انسان های بزرگ را واجب می دانم، چرا که انسان ها در سختی ها، خودشان را نشان می دهند، هنر هنرمندان و مردی شیرمردان در سختی ها مشخص می شود.

سردار حبیبی خاطرنشان کرد: همه قصه ها و گفته ها و حرف ها به یک کلمه بسته است و آن دوست داشتن است، اول خودمان و بعد جامعه و خانواده هایمان و خداوند چیزی زیباتر از دوست داشتن، نیافریده است، پس آن را به هم هدیه بدهیم و از خدا بخواهیم که همه ما و خانواده هایمان را به حق بزرگی اهل بیت، عاقبت به خیر بگرداند.

گفتنی است این مراسم سه شنبه 30 آذرماه 1400 با حضور جمع کثیری از مدیران استانی ، صنوف حمل و نقل کالا و مسافر استان و راهداران فارس برگزار گردید، از زحمات برگزیدگان خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز تجلیل بعمل آمد و همچنین از خانواده های مرحوم رضا عابد، استاد به نام فیزیک و از رانندگان قدیمی و خوشنام استان، حاج ضرغام زره پوش پیشکسوت حمل و نقل فارس و کرمی راننده فداکار استان فارسی تقدیر شد.