شناسهٔ خبر: 10251 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

نصر آزادانی در بازديد از راه‌آهن غرب کشور:

راه‌آهن غرب کشور تا ايستگاه فيروزان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

پایانه ریلی غلات در بندرشهید رجایی معاون ساخت و توسعه راه آهن كشور از پروژه در دست احداث راه‌آهن ملاير-كرمانشاه و كرمانشاه-خسروی بازديد به‌عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود نصرآزادانی و هيئت همراه بازديد يكروزه خود را از ابتداي مسير احداثي راه آهن و ايستگاه فيروزان آغاز و تمامي مسير مذكور را بازديد کرد و از نزديك پيشرفت فيزيكي پروژه و مسائل و مشكلات در سر راه پيشرفت و تكميل اين پروژه را مورد بررسي قرار دادند.

نصرآزادانی ضمن اعلام رضايت از پيشرفت فيزيكی زير سازی پروژه راه آهن غرب كشور٬ گفت: از لحاظ حجمي و طولي كارهاي خوب و مناسبي صورت گرفته و زير سازي آن تا كرمانشاه تقريبا كامل شده و بايد با همدلي در جهت پيشرفت و تكميل اين پروژه را ياري كنيم و با توجه به پيشرفت روسازي آن نيز پيش بيني مي شود تا پايان امسال تا ايستگاه فيروزان تكميل و به بهره برداري برسد.

عبداله بهادري مدير كل راه و شهرسازي استان نيز در ارائه گزارش پيشرفت فيزيكي اين پروژه گفت: زير سازي پروژه راه آهن ملاير به كرمانشاه با پيشرفت فيزيكي بالاي ۹۵ درصد و روسازي ۳۳ درصد پيشرفت داشته و در جهت تكميل و به بهره برداري رسيدن اين پروژه نيازمند كمك مقامات ارشد وزارت و راه آهن كشور هستيم.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه پیش بيني مي شود تا پايان امسال كار زير سازي اين پروژه تاكرمانشاه به پايان رسيده و تا ايستگاه فيروزان به بهره برداري برسد و از محل اعتبارات سالانه از ابتداي سال ۹۵ كار روسازي و ريل گذاري آن به منظور اتمام پروژه از ملاير تا كرمانشاه صورت پذيرد.

در اين سفر در خصوص مسائل و مشكلات معارض در چند نقطه پروژه راه آهن غرب، مطالبات پيمانكار و غيره بحث و بررسي شد./

نظر شما