شناسهٔ خبر: 102546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امام‌جمعه ایرانشهر:

تلاش مجاهدانه و همت والای راهداران ستودنی است

ایرنشهر.jpg امام‌جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: راهداران نگهبانان روزهای سخت جاده‌ها هستند و همت والای این نیروهای انقلابی و جهادی ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، حجت السلام عیسی بزمانی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر اظهار داشت: در میان كارها و مشاغل سخت و زیان‌آور شغل راهداری از حساسیت ‌خاصی برخوردار است به طوری كه راهداران در سخت‌ترین شرایط ایثارگرانه و جان بر كف در صحنه حاضر شده و بی‌منت سعی می‌كنند تا آسایش و رفاه هموطنان را فراهم آورند.
وی تاکید کرد: هفته حمل و نقل، رانندگان و راهدارای فرصتی برای قدردانی از كسانی است كه بی ريا و خالصانه با شرايط سخت و دشوار به امرايمن سازی جاده ها می پردازند تا در طول شبانه روز تردد در محورهای  مواصلاتی برقرار شود و حمل و نقل متوقف نشود.
امام‌ جمعه ایرانشهر افزود: از دیدگاه دین مبین اسلام بندگانی که در راه گره گشایی از نیازهای انسان ها دیگر تلاش می‌کنند در نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردارند.
حجت السلام بزمانی بر توسعه زیر ساخت های ارتباطی در جنوب سيستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: مردم جنوب استان توقع دارند بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی  از راههای با کیفیت و استاندارد برخوردار باشند.