شناسهٔ خبر: 102554 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

فرآیند ساخت پل نهراب درقالب برنامه زمانبندی مراحل نهایی خود را طی می‌کند

پل نهراب.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند ساخت پل نهراب در قالب برنامه زمانبندی مراحل نهایی خود را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاءاله اکبری در بازدید از مراحل ساخت پل نهراب در بزرگراه زابل _‌ زاهدان با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات ساخت این پل که تا سال ۹۹ متوقف بود که بعد وقفه چند سال با پیگیری صورت گرفته و تقویت منابع اعتباری ساخت و تکمیل این پل بطول ۱۹۲ متر در قالب هشت دهانه ۲۴ متری با مبلغ قرارداد ۲۲ میلیارد تومان از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی با بیان اینکه  اتمام و بهره برداری از این پل به دلیل جلوگیری از مشکلات ترافیکی و حوادث احتمالی ناشی از نشست و مشکل سازه ای پل قدیمی دارای اهمیت بسیاری برای این اداره کل است، تاکید کرد: امیدواریم با همکاری پیمانکار و تامین اعتبار لازم بتوایم پس از وقفه طولانی مدت در پایان اسفندماه سالجاری کار ساخت این پل را در لاین های رفت و برگشت به اتمام برسد و شاهد ترافیک عبوری روی آن باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پایان از استاندار و نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری تامین منابع مالی این پروژه مهم استان قدردانی کرد.
 اکبری تصریح کرد: با اتمام این‌ پل تا پایان سال جاری پرونده ساخت سه پل نهراب، ماشکید و افضل آباد باقیمانده از سنوات گذشته در استان که به دلیل مشکلات متعدد نیمه تمام مانده بود بسته می شود.