شناسهٔ خبر: 102616 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در استان یزد؛

جلسه هم‌اندیشی مدیران استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امروز برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی  شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، جلسه هم‌اندیشی مدیران استانی (مرکز و جنوب) شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امروز در استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، امروز یکشنبه پنجم دی‌ماه جلسه ‌هم‌اندیشی مدیران استانی با حضور مجید کیانپور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مدیران ۱۲ استان در شهر یزد برگزار شد.

در این نشست مدیران کل آزمایشگاه استان فارس و سرپرست منطقه ۴، استان کرمان، سرپرست منطقه ۵، استان اصفهان، سرپرست منطقه ۶، استان خوزستان و سرپرست منطقه ۹، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، قم، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و خراسان جنوبی به میزبانی آزمایشگاه استان یزد به هم‌اندیشی، بررسی گزارش عملکرد و برنامه‌های آینده شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سفر به استان یزد، ضمن حضور در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و دیدار با استاندار و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بازدید و با پرسنل آزمایشگاه استان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.