شناسهٔ خبر: 102622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد:

ضرورت افزایش کیفیت در ساخت و سازها و کاهش اثرات بلاهای طبیعی در نهضت ملی مسکن استان تهران

محبت خواه 12.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی توجه مهندسان، مشاوران، پیمانکاران و انبوه سازان را به این موضوع مهم جلب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: الگوی ساخت مسکن در دولت سیزدهم،الگوی مردم محور و توجه بر بهترین برآیند کار و اجرا است.

وی افزود: آنچه امروز بیش از گذشته در ساخت مسکن به خصوص در بحث پروژه های نهضت ملی مسکن برای دولت اهمیت دارد ،نظارت بیشتر به ساخت  و در نهایت ارتقای کیفیت در ساخت و سازهای این پروژه ها است. پروژه های نهضت ملی در استان تهران با استفاده از جدیدترین شیوه های ساخت سازه ها همچون قالب تونلی و ... با دقت ، نظارت و حساسیت ویژه ای در حال اجرا است.

وی همچنین بر مسئولیت سنگین سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارتقای کیفیت ساخت و سازها اشاره کرد و گفت:از مهمترین اهداف وتکالیف عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان اهتمام به آموزش،نظارت و اجرای مجموعه قوانین و مقررات نظام مهندسی و کنترل ساختمان و استفاده از خدمات مطلوب و بهینه علمی و مهندسی در زمینه های نظارت، طراحی و اجرا در ساخت و سازها بوده تا گام های موثر عملی و علمی در جهت تامین ایمنی حداکثری و کاهش خسارات بلایای طبیعی برداشته شود.