شناسهٔ خبر: 102647 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی:

صنعت حمل‌ونقل از اهمیت استراتژیکی برخوردار است

رئیس سازمان هواپیمایی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: صنعت حمل‌ونقل به دلیل فراهم کردن شرایط دسترسی به تجارت جهانی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت را‌ه‌وشهرسازی، کاپیتان محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است: «صنعت حمل‌ونقل به دلیل فراهم کردن شرایط دسترسی به تجارت جهانی از اهمیت استراتژیک برخوردار بوده و پویایی و توانمندی آن موجب توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی کشورها می‌شود. حمل‌ونقل هوایی نیز به عنوان یکی از شقوق صنعت حمل‌ونقل، به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌فردی چون بهره‌مندی از امکانات ویژه، حمل‌ونقل سریع و ایمن به دورترین نقاط دنیا و مهم‌تر، تضمین امنیت بار و مسافر، اهمیت ویژه‌ای در استفاده حداکثری از بازارهای جهانی و  نقش‌آفرینی در چرخه رشد اقتصادی کشورها دارد.

در این میان، مسئله قابل اهمیت برای تمامی دست اندرکاران حمل‌ونقل هوایی دنیا، بهره‌مندی از ویژگی‌های متمایز این صنعت با حفظ اولویت امنیت پروازها در حوزه بار و مسافر است تا مخاطبان آنها با اطمینان و آسودگی خیال از این امکانات استفاده كنند.

تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برحفاظت از ناوگان هوایی کشور توسط سپاه، نقطه عطفی در حفظ امنیت و اقتدار صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور در مقابله با توطئه‌های دشمنان برای تخریب این صنعت و ادامه خدمت‌رسانی به کشور بود.

امروز عملکرد هوشیارانه سپاه حفاظت هواپیمایی در تامین امنیت پروازهای داخلی و خارجی کشورمان، تایید و تمجید دست اندرکاران صنعت حمل‌ونقل هوایی دنیا را به دنبال داشته و موجب آرامش و آسایش خیال هموطنان عزیز کشورمان در پروازها شده است.

اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این عرصه، فرارسیدن پنجم دی ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صنعت هوایی کشور در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را برای همگی خدمتگزاران مسئلت می‌کنم.»