شناسهٔ خبر: 102692 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین-کرج، کرج-قزوین و محور شهریار-تهران/ بارش پراکنده در برخی محورهای استان آذربایجان غربی

وضعیت ترافیکی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-قزوین و همچنین محور شهریار-تهران خبر داد.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص وضعیت ترافیکی و جاده‌ای محورهای برون‌شهری کشور به ارایه توضیح پرداخت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس شاهد ترافیک سنگین هستیم، گفت: ترافیک لاین شمالی آزادراه کرج-قزوین به دلیل عملیات عمرانی برای تعریض آزادراه پیش می‌آید.

فرامرزی با اظهار اینکه لاین جنوبی آزادراه قزوین-کرج نیز معمولا در این ساعت از روز به‌طور طبیعی دارای بار ترافیکی سنگینی است، افزود: البته با مجوز مرکز مدیریت راه‌های کشور در این لاین عملیات کارگاهی لکه‌گیری آسفالت نیز درحال انجام است که در این زمان موجب تشدید ترافیک می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، با اعلام اینکه همچنین درمحور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم، تصریح کرد: در مابقی محورهای کشور تردد عادی و روان در جریان است.

وی همچنین درباره وضعیت جوی محورهای کشور نیز اظهار داشت: در یکی دو محور استان آذربایجان غربی شاهد بارش پراکنده بودیم که تقریبا متوقف شده است؛ در سایر محورهای کشور نیز فعلا بارش خاصی گزارش نشده است و برای امروز نیز پیش‌بینی‌ها حاکی از وقوع بارش نیست.

فرامرزی درباره آخرین وضعیت انسداد محورها نیز گفت: انسداد جدیدی در هیچ کدام از محورهای کشور نداریم و مسدودی‌ها به همان ترتیب روزهای گذشته است.