شناسهٔ خبر: 102776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی مطرح شد؛

تاکید بر شتاب در بازسازی کتابخانه علمی شهر نقده

تت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همراه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از قسمت‌های مختلف کتابخانه علمی نقده بازدید کردند و مقرر شد مراحل بازسازی این ساختمان عمومی سرعت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آذربایجان غربی، بازسازی کتابخانه علمی نقده با اعتبار ١۴ میلیارد ریال اجرا می‌شود. این بنای دولتی با زیربنای یک هزار و ٣٠٠ مترمربع در سال‌های گذشته با نظارت اداره کل راه وشهرسازی ساخته شده و با تکمیل عملیات بازسازی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان نقده می‌تواند از این فضای فرهنگی استفاده کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بازدید گفت: اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسيسات دولتی- عمومی برابر با استانداردهای عمران شهری، معیار مهمی در توسعه پایدار به شمار می‌رود به ویژه برای استان آذربایجان‌غربی که تکمیل این پروژه‌ها، شاخص‌های سلامت، گسترش فضاهای فرهنگی، عمومی و اداری را ارتقا می‌بخشد.

سیدمحسن حمزه لو ادامه داد: نظارت و مطالعه ۳۳ پروژه با محوریت بهينه‌سازی، ارتقای کيفيت، کاهش زمان اجرا و قيمت تمام‌شده در احداث ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی- عمومی از دیگر مأموریت‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حوزه مهندسی و ساخت به شمار می‌رود. از سال گذشته، با توجه به شیوع کروناویروس نظارت و پیگیری بر تکمیل سه پروژه‌ ملی بیمارستانی در رأس برنامه‌های این حوزه قرار گرفته است.