شناسهٔ خبر: 10283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در گفت و گو با پایگاه خبری عنوان کرد:

پایان عملیات آسفالت باند جنوبی آزادراه کربلا در آینده‌ای نزدیک/ بهره‌برداری بزرگراه رزن – قزوین در هفته آینده

محمد رودباری مدیر کل اداره راه و شهرسازی همدان از پایان عملیات روکش آسفالت و نصب تجهیزات ایمنی ۳۰ کیلومتر باقی مانده باند جنوبی آزادراه کربلا در آینده ای نزدیک در استان خبر داد.

محمد رودباری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اعلام کرد: عملیات آسفالت و نصب علائم ایمنی باند شمالی آزادراه کربلا و همچنین ۵۵ کیلومتر از باند جنوبی به پایان رسیده و انتظار می رود که با همین سرعت ۳۰ کیلومتر باقی مانده آن نیز در آینده ای نزدیک تکمیل شود.

رودباری در ادامه از بهره برداری بزرگراه رزن – قزوین و همچنین نهاوند – بروجرد هرکدام به طول هشت کیلومتر در هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون بخشی از بزرگراه تویسرکان – کنگاور به طول ۱۸ کیلومتر آسفالت شده که تلاش می شود مابقی آن نیز تا چند روز دیگر زیر بار ترافیک رود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: ۱۳ کیلومتر از محور کبوترآهنگ – قیدار در هفته گذشته به بهره برداری رسیده وامید است که ۱۲ کیلومتر از پروژه چهارخطه جوکار – تویسرکان نیز تا پایان فصل کاری امسال به پایان برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی همدان همچنین از تبدیل محور اسدآباد – سنقر از مسیر فرعی به اصلی خبر داد و گفت: تا کنون ۱۰ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده است.

رودباری در پایان ضمن اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی راهدارخانه رسول آباد در محور همدان – کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر دو مجتمع اداری راه و شهرسازی شهرستان رزن نیز تکمیل شده است./

نظر شما