شناسهٔ خبر: 10287 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امینی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

نخستین همایش فعالان برتر حوزه ایمنی راه‌ها برگزار می‌شود/ ترویج فرهنگ ایمنی و نجات جان انسان‌ها

امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی از برگزاری نخستین همایش فعالان برتر حوزه ایمنی راه‌ها در آبان‌ماه ۹۴ همزمان با دهه ایمنی راه‌ها خبر داد.

امیر امینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همایش فعالان برتر حوزه ایمنی راه‌ها همزمان با دهه ایمنی در آبان‌ماه برگزار می‌شود٬ گفت: در این همایش تمامی افرادی که در حوزه ایمنی راه فعال هستند٬ حضور خواهند داشت.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه در این همایش از افرادی که در حوزه ایمنی فعال  هستند تقدیر و تشکر می‌شود٬ افزود: در کمیسیون ایمنی‌ راه‌ها شاخصه‌هایی برای فعالان حوزه ایمنی تعریف شده و در همایش از این افراد قدردانی می‌شود.

وی با یادآوری اینکه برگزارکننده این همایش کمیسیون ایمنی راه‌ها است٬ ادامه داد: هدف از برگزاری چنین همایشی ترویج فرهنگ ایمنی و نجات جان انسان‌ها است که یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود؛ در حال حاضر ما از فعالان حوزه صنعت٬ بهره‌وری٬ اقتصاد و کشاورزی قدردانی می‌کنیم و جا دارد در حوزه ایمنی نیز چنین اقداماتی صورت گیرد.

امینی با بیان اینکه دهه ایمنی راه‌ها آبان است٬ اضافه کرد: این همایش برای اولین بار در دهه ایمنی راه‌ها برگزار می‌شود ولی دهه ایمنی از سال گذشته در تقویم گنجانده شد./

نظر شما