شناسهٔ خبر: 102908 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت؛

برقراری پروازهای کویت-آبادان-کویت/ لزوم توجه ویژه دولت به حوزه فرودگاهی و زیرساخت‌ها برای تبدیل شدن به هاب منطقه

هواپیما هما برقراری پروازهای کویت-آبادان-کویت و لزوم توجه ویژه دولت به حوزه فرودگاهی و زیرساخت‌ها برای تبدیل شدن به هاب منطقه اهم اخبار در حوزه هوایی در هفته‌ گذشته هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته‌ای که گذشت در حوزه هوایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

برقراری پروازهای کویت-آبادان-کویت

مدیر فرودگاه آبادان از برقراری پروازهای کویت-آبادان-کویت خبر داد.

بازدید از تجهیزات عملیات زمستانی فرودگاه بین المللی مهرآباد 

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از ماشین آلات عملیات زمستانی فرودگاه بین المللی مهرآباد بازدید کرد.  

لزوم توجه ویژه دولت به حوزه فرودگاهی و زیرساخت‌ها برای تبدیل شدن به هاب منطقه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، فرودگاه امام خمینی (ره) را یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی و با اهمیت‌ترین مرز هوایی کشور دانست.

پرواز ایران و عراق ۲ برابر می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با اعلام امضای توافق ایران و عراق برای اتصال خط آهن شلمچه-بصره از افزایش دو برابری پرواز بین دو کشور در توافق با رییس‌جمهوری عراق خبر داد.

از آرزوی استخدام در ناسا تا تکنسین خط پرواز

شاید آنها که راه‌های تحقق آرزو را محدود به کسب مدارج بالای علمی و داشتن پول یا پارتی برای یافتن شغلی خوب می‌دانند، شنیدن داستان برادران رایت کمی شوک‌آور باشد. دو برادری که بدون سواد آکادمیک، پول و پارتی فقط با تکیه بر مطالعه، تلاش، کسب تجربه و استعداد زیاد توانستند تجربه‌گران دانشگاهی ماقبل خود در صنعت ماشین‌های پرنده را شکست دهند.

ارائه کارت واکسن از ۱۰دی ماه اجباری شد

معاون توسعه مديريت و منابع شرکت فرودگاه‎ها گفت: براي مقابله با شيوع سويه جديد ويروس کرونا ضمن رعايت شيوه های بهداشتی در فرودگاه هاي کشور از دهم دی ماه ارائه کارت واکسن برای تردد در محل کار ضروری است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.