شناسهٔ خبر: 103189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل و کارکنان راه و شهرسازی استان مازندران برگزار شد؛

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

وداع با شهید گمنام همراه با دیگر اقشار مردم استان مازندران؛ مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)؛ همزمان با گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و همزمان با ایام فاطمیه، مراسم وداع با شهدای گمنام در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد و مدیرکل و کارکنان این مجموعه به مقام والای شهید گمنام ادای احترام و با آرمان‌های والای شهیدان تجدید بیعت کردند.

مراسم تشییع پیکر شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و فرارسیدن ایام فاطمیه در استان مازندران برگزار می شود.

نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: امروز دشمن از نام این شهید بیشتر از سردار سلیمانی واهمه دارد و افزایش قدرت جبهه مقاومت و ترس دشمنان، بزرگترین پیام شهادت اوست.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطر نشان ساخت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عمر خود را در راه خدمت به دین و خلق خدا صرف کرد.
نظری اظهار داشت: زمانی که سوریه تبدیل به یک نقطه بحرانی شده بود با هدایت‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی و سربازان مدافع حرم شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در حال حاضر این کشور به یکی از جبهه‌های ایجاد شده بر علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شد