شناسهٔ خبر: 103341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام وزیر راه به مناسبت تشییع و تدفین دو شهید گمنام در بندر امام(ره)/ تاکید بر پاسداشت و تکریم راه شهدا

رستم قاسمی رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت تشییع و تدفین دو شهید گمنام در مجتمع بندری امام(ره) در استان خوزستان، شمیم حضور شهدا در بنادر کشور را آرامش‌بخش و مغتنم شمرد و بر پاسداشت یاد شهدای گمنام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی تدفین دو شهید گمنام در مجتمع بندری امام(ره) در استان خوزستان را مغتنم شمرده و بر پاسداشت یاد شهدای گمنام تاکید کرد . در پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است:

رب الشهدا و الصدیقین

سلام و رحمت خدا بر شهدای راه حق و عدالت، از احد و کربلا تا انقلاب اسلامی ایران؛ از جنگ تحمیلی تاشهدای مدافع حرم. 

سلام بر شهیدان گمنام و مومنانی که بر سرعهدی که با خدای خود بستند، صادقانه ایستاده‌اند تا کیان ایران اسلامی از گزند استکبار جهانی و دست نشاندگان آن محفوظ بماند و هرگز تردیدی در عهد و پیمان خود با خدای خود به دل راه نداده‌اند. 

خداوند سبحان را شاکریم که همزمان با ایام سالگرد شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، سازمان بنادر و دریانوردی و بندر متبرک به نام امامِ شهدا، میزبان پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس است، شهیدانی که به تعبیر مقام معظم رهبری، پیکر مطهر و معطرشان هر جا که آرام گیرد، یاد مبارک و آرام بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکنند و صفا و معنویت می‌آفرینند.

جای بسی افتخار و خرسندی‌ است که امروز بندر امام خمینی(ره) میزبان پیکر مطهر و معطر دو شهید گمنام است؛ بندری که خود در هشت‌سال دفاع مقدس، در اوج گمنامی و با ایستادگی در برابر دشمن بعث و ایادی استکبار، به جریان پایدار زندگی در شریان‌های اقتصادی کشور تداوم بخشید و قطعاً شمیم حضور این عزیزان، تجلی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل‌های آینده خواهد بود. 

اینجانب حضور ابدی این دو گوهر پرفروغ، در آسمان شهرِ سربندر و مجتمع بندری امام(ره) را مغتنم شمرده، از تمامی مردم عزیز و فهیم، به ویژه همکاران ولایت‌مدار سازمان بنادر و دریانوردی می‌خواهم در پاسداشت و تکریم این دو شهیدگمنام، از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.