شناسهٔ خبر: 103344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام خبر داد:

نصب و مرمت بیش از ۴ هزار تابلو و علائم ایمنی در ایلام

نصب تابلو .jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴هزار تابلو و علائم ایمنی در محورهای استان تعمیر و نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی  از راهداری ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح جاده های استان تاثیر به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهای ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند گفت: این علائم شامل تابلو های اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما ، انتظامی و...... بوده است.

دلخواه عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی ابتدای سالجاری تاکنون، بیش از ۸۲۸ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای استان نصب و تعمیر شده اند 

وی افزود: این علائم سبب ارتقای ایمنی تردد و تسهیل جابجایی مسافران شده و عدم وجود این تابلوها در مسیرهای پرپیچ و خم و جاده‌ها می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اضافه کرد: همچنین در این مدت ۸۱کیلومتر از راههای اصلی ۵۴ کیلومتر راه روستایی این استان روکش آسفالت، بیش از ۴ کیلومتر نیوجرسی، یک هزار و ۳۶۵ کیلومتر خط کشی و ۳۲ کیلومتر روشنایی راه و تونل انجام شده است.

انتهای پیام/