شناسهٔ خبر: 10341 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

هزار میلیارد تومان به مسکن مهر پردیس تزریق می‌شود/ افتتاح تونل پردیس در هفته دولت

حسین رجب‌صلاحی سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس از برنامه‌ریزی‌ها برای تزریق یک هزار میلیارد تومان به مسکن مهر این شهر خبر داد.

حسین رجب‌صلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مبلغ یک هزار میلیارد تومانی که پیش از این مقرر شده بود به مسکن مهر پردیس اختصاص یابد، اظهار کرد: با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت عمران شهر جدید پردیس، وزیر راه و شهرسازی و هیئت مدیره بانک مسکن به زودی مبلغ یک هزار میلیارد تومان به مسکن مهر این شهر جدید اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: این مبلغ برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس تخصیص خواهد یافت که اختصاص این مبلغ میزان پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر را جلو می‌اندازد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه اظهار کرد: تونل پردیس به طور کامل آماده شده است و با حضور وزیر راه و شهرسازی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

رجب‌صلاحی همچنین در خصوص بازدید از واحدهای پروژه هسا در پردیس گفت: جلساتی با مسئولان هسا برگزار شد، این پروژه با مسائل مالی مواجه است که در حال برطرف کردن موانع تکمیل واحدهای مسکن مهر هستیم.

وی درباره زمان مشخص شدن قیمت‌های نهایی مسکن مهر پردیس تاکید کرد: قیمت‌ها زمانی نهایی می‌شود که پروژه‌ها به پیشرفت ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد، در حال حاضر میانگین میزان پیشرفت واحدهای پردیس ۶۵ درصد است که با پیشرفت این پروژه‌ها قیمت‌ها هم نهایی خواهد شد./

نظر شما