شناسهٔ خبر: 103449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت؛

برگزاری دوره آموزشی صیانت از خانواده در فضای مجازی و محیط اداری

دوره آموزشی صیانت از خانواده در فضای مجازی و محیط اداری- اصفهان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی صیانت از خانواده در فضای مجازی و محیط اداری ویژه بانوان شاغل در این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محسن امینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: دوره آموزشی صیانت از خانواده در فضای مجازی و محیط اداری با دو سرفصل «پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی» و «عفاف و حجاب در محیط کار» برگزار شد.  

وی گفت: این دوره آموزشی در راستای تحقق اهداف این اداره‌کل به منظور ارتقای سطح آگاهی رسانه‌ای کارکنان و چالش‌های سایبری و امنیت در فضای مجازی همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در محیط اداری تشکیل شد.  

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امروزه بخش عمده‌ای از عرصه‌های زندگی بشر به تسخیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درآمده و کمتر عرصه ای در جامعه می‌توان دید که از آن تاثیر نپذیرفته باشد، اذعان داشت: یکی از تاثیرپذیرترین بخش‌های جامعه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نهاد خانواده است.  

وی با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی، علمی و کاربردی در جهت پیشگیری و یا مواجهه خانواده‌ها با تهدید های فضای مجازی عنوان کرد: در این جلسه آموزشی، کارکنان این اداره کل ضمن آشنایی کامل با آسیب‌های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می‌توانند با استفاده از راهکارها و رهنمودهای ارایه شده در خصوص امنیت در این شبکه‌ها، از بروز مشکلات ناخواسته برای خود و خانواده‌شان جلوگیری کنند.  

امینی بیان داشت: در بخش دوم این جلسه به تشریح اهمیت حجاب اسلامی در جامعه و محیط اداری و نقش حجاب در حفظ کانون گرم خانواد‌ه‌ها، همچنین  پیامد‌ها و اثرات بی حجابی و بد حجابی در بالا رفتن آسیب‌های اجتماعی پرداخته شد.  

گفتنی است: این دوره آموزشی یک روزه با حضور تمامی بانوان شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در محل سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد.