شناسهٔ خبر: 103472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی جنوب کرمان عنوان شد:

۸۵ درصد از اراضی ملی درکشور تحویل یگان حفاظت اراضی شده است

 جنوب کرمان یگان طی حکمی ازسوی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ،سرهنگ نبی الله میر افضلی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، در مراسمی که باحضور مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان،فرمانده حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ،رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولین قضایی استان و شهرستان جیرفت برگزار شد: طی حکمی ازسوی سرهنگ پاسدار جوادخردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن سرهنگ نبی الله میر افضلی به عنوان فرمانده  یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان منصوب و از تلاشها و زحمات سرهنگ مصطفی ابرهام تقدیرشد.

در این مراسم ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن خیر مقدم و ارج نهادن به زحمات نیرو های یگان حفاظت اراضی درجنوب کرمان به نقاط ضعف و قوت  این یگان پرداخت و خواستار رسیدگی بیشتر به نیرو های یگان و رفع موانع موجود در خصوص حفاظت اراضی ملی در جنوب کرمان شد.

سرهنگ پریور رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان در این جلسه ضمن بر شمردن نکات مهم در قرآن در خصوص امانت داری گفت: نگهداری از اموال بیت المال وظیفه ذاتی مااست  و این امانت باید طبق فرمایش قرآن کریم به اهلش برسد و این مهم نیازمند بکار گیری همه امکانات انتظامی و دولتی است تا به سرانجام برسد. وی سربازان نیروی انتظامی را دژ محکم نظام اسلامی خواند و امنیت را مرهون زحمات و تلاشهای این نهاد دانست.

۸۵ درصد از اراضی ملی در کشور تحویل یگان حفاظت اراضی شده است.

در ادامه جلسه سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تشکر از زحمات اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان ویگان حفاظت اراضی ملی  درحفاظت از اراضی ملی در جنوب کرمان بیان کرد: این سازمان با توجه به اهمیتی که دارد با تاکید مقام معظم رهبری تشکیل شده است وما موظف به انجام وظیفه خود در این یگان به بهترین شکل ممکن هستیم. در که مدتی یگان تشکیل شده است ما طرح های مختلفی را پیشنهاد داده ایم و پیگیر آن خواهیم بود.