شناسهٔ خبر: 103488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۲۱۰ هزار اصفهانی در طرح نهضت ملی مسکن/  ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن در ۱۲ شهر استان اصفهان ادامه دارد

امیر زاغیان- اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ۴۳ شهر استان به پایان رسیده است اما در ۱۲ شهر این استان که در دور جدید ثبت نام‌ها در دستور کار قرار گرفت، همچنان ادامه دارد.

امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار داشت: امکان ثبت‌نام برای شهرهای دولت‌آباد، کمشچه، حبیب‌آباد، نایین، خالدآباد، بادرود، نیک‌آباد، محمدآباد، دهاقان، سمیرم، بیده و حنا فراهم است و متقاضیان می‌توانند از زمان بازگشایی سامانه برای این ۱۲ شهر تا ۲ ماه با مراجعه به سامانه «ثمن» به آدرس saman.mrud.ir برای نامنویسی در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرها اقدام کنند.  

 وی ادامه داد: امکان ثبت نام افراد مجرد بالای ۲۳ سال هم از ۲۰ دیماه آغاز شده است. و متقاضیان مجرد می‌توانند در طرح‌ حمایتی مسکن ثبت‌نام کنند که تحویل واحد به آنان پس از اتمام ساخت و ایفای تعهدات متقاضی منوط به ارائه عقدنامه رسمی ازدواج است.  

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار متقاضی در استان اصفهان برای خانه‌دار شدن، در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند که پالایش و احراز شرایط این افراد شروع شده است.  

 وی با اشاره به اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۵.۸ درصد نسبت به کشور است خاطرنشان کرد: بر این اساس برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد در استان اصفهان است که این تعداد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳ هزار و ۹۶۷ واحد می‌رسد.