شناسهٔ خبر: 103510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

احداث بیش از ۱۰۹ هزار مترمربع ساختمان عمومی و دولتی در سیستان و بلوچستان

احداث ساختمان دولتی.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۹ هزار و ۱۱۸ مترمربع پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی از جمله فضاهای بهداشتی و درمانی، مذهبی و فرهنگی با اعتبار افزون بر ۱۰۵ میلیارد تومان توسط این اداره کل در استان در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۹ هزار و ۱۱۸ مترمربع پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی از جمله فضاهای بهداشتی و درمانی، مذهبی و فرهنگی با اعتبار افزون بر ۱۰۵ میلیارد تومان توسط این اداره کل در استان در حال احداث است.

وی افزود: احداث، توسعه و تکمیل ساختمان های اداری و فرمانداری ها، مجتمع های اداری، احداث و تکمیل خانه های عالم و احداث و توسعه کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله مهمترین پروژهای ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در استان بشمار می روند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین گسترش و نوسازی کتابخانه های عمومی، احداث بیمارستان ۲۰۹ تختخوابی در زابل، ساخت مرکز ام آر آی سراوان و انبار مکانیزه زاهدان از دیگر پروژه ها در استان محسوب می شوند که در حال تکمیل و تحویل است.

اکبری بیان کرد: برای همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی مستقر در استان، با توجه به نیازهایی که دستگاه‌های بالادستی تشخیص می‌دهند ساختمان و تاسیسات دولتی و عمومی را احداث کرده و تحویل می دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.