شناسهٔ خبر: 103619 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد:

انجام عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان سمنان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از عملیات برف روبی در سه محور استان و پخش بیش از ۶۰ تن شن و نمک بر روی سطح راه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار کرد: در بارش زمستاني جمعه ۲۴ دی ماه در بعضی نقاط استان شاهد بارش برف بوديم که بر اساس الگوهاي هواشناسي و پيش بيني بارش ها ، استقرار نيروها از قبل صورت گرفته و براي ارايه خدمات مطلوب به كاربران جاده اي استان و ايجاد تردد ايمن و روان با استفاده از توان تمامی اکیپ های راهداری و بهره گیری از ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین راهداري فعاليت كردند.

منصور کیایی تأكيد كرد: شب گذشته جمعه ۲۴ دی ماه در محورهای شهمیرزاد-فولادمحله، شهمیرزاد-چاشم و گلوگاه- دامغان از راه هاي استان عمليات برفروبي انجام شده و براي جلوگيري از يخ زدگي و برقرار ماندن تردد در محورهاي مورد نياز عملیات شن و نمک پاشی با بیش از ۶۰ تن شن و نمك بر روي سطح راه ها اجرا شد.

وی با تأكيد بر پرهيز از سفرهاي غير ضروري و هم چنین لزوم داشتن زنجیر چرخ و رعایت توصیه های ترافیکی و مقررات رانندگی در بارش های آتی بیان داشت: تا پايان بارش ها اكيپ هاي راهداري زمستاني استان بصورت شبانه روزي در سطح راه ها به مردم ارايه خدمت مي كنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات راهداران استان سمنان ، در خصوص كمك رساني به خودروهاي نیازمند کمک افزود: به شکر خدا با تدبیرهای صورت گرفته راهداران عزیز، هیچ خودرویی در محورهای استان با مشکل مواجه نشد و هم اکنون نیز مسیر عبور و مرور در تمام محور های مواصلاتی استان باز است.

وی در آخر گفت: هم میهنان و هم استانی های عزیز که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

/انتهای پیام