شناسهٔ خبر: 103625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبرداد: 

احداث راه بین شهری ربط-بوکان با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار 

راه بین شهری ربط - بوکان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همزمان با سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سردشت در جمع مردم شهر ربط از احداث راه بین شهری ربط - بوکان در چهار قطعه و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سردشت و حضور در جمع مردم شهر ربط ، گفت : راه بین شهری ربط - بوکان در چهار قطعه و مجموع اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد که قطعه اول آن به طول ۴.۵ کیلومتر با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بوده و بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود : قطعه دوم راه بین شهری ربط - بوکان نیز به طول ۶.۸ کیلومتر با ۱۱۰ میلیارد اعتبار ساخته می‌شود و دو قطعه نیز از سمت شهرستان بوکان به طول ۱۰ کیلومتر احداث خواهد شد.

شکری از پروژه های اجرا شده در حوزه شهر ربط و شهرستان سردشت به احداث باند سبقت محور ربط به طول ۲ کیلومتر اشاره نمود و گفت : روکش آسفالت محور سردشت - مهاباد نیز در مجموع به طول ۴ کیلومتر و یک کیلومتر روکش آسفالت در محور شلماش از سایر اقدامات انجام شده راهداری جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی در این شهرستان است.

وی به آسفالت ۱۰ کیلومتر از راههای روستایی شامل ۸ روستای آنتنی در شهرستان سردشت اشاره کرد و گفت : ۷.۵ کیلومتر راه روستایی نیز در این شهرستان بصورت امانی بازگشایی و خاکبرداری شده است و در سفر استاندار معزز نیز مقرر گردید تکمیل راه روستایی نالاس - جبرند در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

شکری  همچنین خبر داد: در سفر استاندار استان به شهرستان سردشت همچنین مقرر گردید مطالعات طرح جامع احداث پایانه مرزی کیله نیز آغاز شود و انتظار می رود با رسمی شدن آن شاهد رونق اقتصادی منطقه باشیم.

/انتهای پیام