شناسهٔ خبر: 103639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال‌جاری تا کنون صورت پذیرفت:

عملیات لایروبی صد پل در مازندران

مازندران- مهندس فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از لایروبی حدود ۱۰۰دستگاه پل در نقاط مختلف استان خصوصا" در مسیر محورهای اصلی و فرعی برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران  اسماعیل فولادی، با اشاره به اقداماتی که راهداری استان برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی و مسدود شدن راهها اظهار داشت: یکی از مهمترین این اقدامات لایروبی پل‌ها در مسیرهای مختلف استان خصوصا در نقاط روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی بوده است.

وی از لایروبی ۱۰۰دستگاه پل در سطح استان خبر داد و افزود: عمده این لایروبی‌ها مربوط به پل‌های  محورهای شریانی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین از انجام۲۵مورد خاکبرداری و تنظیم بسترهای ورودی و خروجی پل‌ها یاد کرد که با هدف مدیریت عبور آب از دهانه پل‌ها صورت گرفته است.

فولادی خاطرنشان کرد: ۲دستگاه پل"درویشان و سلیمان آباد"  نیز در حال احداث می باشد که تا مردم برای تردد با مشکلات کمتری مواجه شوند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اتعمیر۸ دستگاه پل را نیز از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل اعلام کرد.

فولادی با بیان اینکه کار لایروبی، ساماندهی پل‌ها پیش از فصل بارندگی و از اوایل امسال آغاز شده، گفت: هرکجا نیاز باشد کار لایروبی و ساماندهی پل‌ها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/