شناسهٔ خبر: 10368 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست سازمان هواپيمايي كشوری خبر داد:

استقبال شركت فرانسوی ADP از سرمايه گذاری در پروژه های فرودگاهی ايران

محمد خداکرمی سرپرست سازمان هواپيمايي كشوري از سفر يك هيات فرانسوي به تهران خبر داد و گفت: در اين سفر راهكارهاي سرمايه گذاري شركت ADP فرانسه در پروژه هاي مختلف فرودگاهي ايران مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، محمد خداكرمي، افزود: اين شركت هم اكنون در اجراي چندين پروژه فرودگاهي در فرودگاه هاي مهم جهان فعال است و نسبت به سرمايه گذاري در توسعه فرودگاه امام خميني (ره) و دو فرودگاه پرتردد مشهد و شيراز اظهار تمايل كرده است.

وي اظهار کرد: در نشستي كه با اين هيات هفته گذشته در سازمان هواپيمايي كشوري با حضور دست اندركاران صنعت هوانوردي كشور برگزار شد، مسئولان اين شركت با بررسي پروژه هاي سرمايه گذاري در طرح توسعه فرودگاه امام (ره) با تكميل ترمينال ايرانشهر در اين فرودگاه موافقت كردند تا پس از بررسي لازم نقطه نظرات نهايي خود را اعلام كنند.

سرپرست سازمان هواپيمايي كشوري ادامه داد: مشاركت در توسعه پروژه هاي فرودگاهي، توسعه و تجهيز و ارايه خدمات مشاوره در صنعت هوانوردي و كمك به افزايش مسيرهاي پروازي از اهم برنامه هاي اين شركت فرانسوي در سفر به تهران بود.

خداكرمي افزود: در سفر مسئولان اين شركت فرانسوي پروژه هاي مختلف سرمايه گذاري در فرودگاه امام (ره) و برخي از پروژه هاي سرمايه گذاري در دو فرودگاه مشهد و شيراز معرفي شد تا پس از انجام مطالعات مورد نياز، جمع بندي نهايي آن به مسئولان صنعت هوانوردي ايران ارايه شود.

سرپرست سازمان هواپيمايي كشوري افزود: شركت ADP فرانسه يك شركت بزرگ در زمينه ساخت و توسعه تجهيزات فرودگاهي است كه نقش مهمي در توسعه فرودگاه هاي فرانسه داشته و هم اكنون پروژه هاي بزرگ فرودگاهي در چندين فروگاه پرتردد جهان را در دست اقدام قرار دارد.

يادآور مي شود، اگستينو دورمانه مديرعامل شركت ADP به همراه هيات فرانسوي هفته گذشته به تهران سفر كرد تا با پروژه هاي مختلف سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف فرودگاه حضرت امام (ره) و فرودگاه هاي مشهد و شيراز آشنا شود.

نظر شما