شناسهٔ خبر: 103686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

7 بهمن؛ شروع ثبت نام آزمون تاسیس شرکت های حمل‌و‌نقل بین المللی کالا

آموزش فرآیند ثبت نام بيست و ششمین آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی از روز 7 بهمن ماه شروع می شود و در روز جمعه 7 اسفند ماه پايان خواهد يافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سعید سبحانی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: متقاضیان باید ضمن بارگذاری مدارک و تکمیل فرم مربوطه در تارنمای transit.rmto.ir، نسبت به ارائه مدارک به استان محل تقاضای تاسیس یا هر استان دیگر اقدام کنند.

وی افزود: انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارائه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر  96 ساعت از انجام آزمایش صادر شده از آزمایشگاه معتبر الزامی است.

وی با بیان این که قبول شدگان بیست و پنجمین دوره آزمون های تاسیس قبل، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند، هزینه ثبت نام در آزمون را 10 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: سر فصل های آزمون در تارنما اعلام شده و بدیهی است موارد اعلامی، تعهدی برای سازمان برای الزام به طرح سوال از تمام و یا قسمتی از آن منابع ایجاد نکرده است و بر اساس آیین نامه، متقاضیان اخذ مجوز تاسیس باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

وی با اشاره به این که متقاضيان برای كسب اطلاعات تكميلي مي توانند به واحد ترانزيت اين اداره كل مراجعه کنند، ادامه داد: اطلاعات تکمیلی در روزهای آتی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.